Η βιωσιμότητα των παιχνιδιών

Η βιωσιμότητα των παιχνιδιών

από την Frédérique Tutt – Global Industry Analyst

Τα παιδιά δεν παύουν να μας εκπλήσσουν καθημερινά από το πόσα πράγματα μας διδάσκουν. Η βιωσιμότητα και το περιβάλλον αποτελούν μέρος του προγράμματος σπουδών σε πολλές χώρες.

Τα παιδιά σήμερα μαθαίνουν από πολύ μικρή ηλικία τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος, πολύ περισσότερο από τις προηγούμενες γενιές.

Βιωσιμότητα:

Η βιωσιμότητα αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την παγκόσμια βιομηχανία παιχνιδιών. Οι σημαντικοί παίκτες αναλαμβάνουν την πρόκληση να γίνουν πιο φιλικοί προς το περιβάλλον.

Αυτό επιτυγχάνεται με τους εξής τρόπους:

  • εναλλακτικές λύσεις για τις συσκευασίες και τα προϊόντα.
  • προγράμματα για την ανακύκλωση των συσκευασιών των προϊόντων τους, μετά το τέλος της ζωής τους
  • αποφυγή του πλαστικού
  • ενσωμάτωση ανανεώσιμων υλικών στα προϊόντα όποτε αυτό είναι δυνατόν

Το μεγαλύτερο ποσοστό των παιδιών γυρίζουν την πλάτη στα παιχνίδια μιας χρήσης και πολύ συχνά καθοδηγούν τους γονείς να σέβονται περισσότερο τον πλανήτη.

Αυτό είναι ένα καλό νέο για τη βιομηχανία των παιχνιδιών.

Θα πρέπει να κάνουμε διάκριση μεταξύ καλής ποιότητας παιχνιδιών που συμμορφώνονται με τις οδηγίες ασφαλείας και των παιχνιδιών μίας χρήσης.

 

 

Εναλλακτικά υλικά:

Μια αξιοσημείωτη τάση που αναπτύσσεται φέτος είναι η επαναχρησιμοποίηση των συσκευασιών παιχνιδιών. Πολλοί κατασκευαστές σχεδιάζουν το κουτί τους με μια συσκευασία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως φόντο, σκηνή ή σετ για τα παιχνίδια..

Κάποιοι στρέφονται σε εναλλακτικά υλικά. Παρατηρείται αύξηση στις πωλήσεις ξύλινων παιχνιδιών για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Το ξύλο ανακυκλώνεται ή χρησιμοποιείται από διαχειριζόμενα δάση. Οι πωλήσεις τέτοιων παιχνιδιών αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 34% μόνο τα τελευταία τρία χρόνια. Μια ακόμα απόδειξη της ανησυχίας των καταναλωτών για το περιβάλλον.

Παρόμοια κοινωνικά καθοδηγούμενα ζητήματα όπως η διαφορετικότητα, η ένταξη, η ισότητα των φύλων και η  βιωσιμότητα θα παραμείνουν στο μυαλό των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τη MediaPost το 77% των καταναλωτών των ΗΠΑ είναι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες μιας εταιρείας εάν αυτή επιδείξει δέσμευση για την αντιμετώπιση κοινωνικών, οικονομικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων.

Τα παιχνίδια που μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις αξίες καλλιεργώντας την εμπιστοσύνη στους καταναλωτές θα ανταμειφθούν με αφοσίωση και αυξημένες πωλήσεις.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Close Bitnami banner
Bitnami