Οι ενήλικες και τα παιδικά παιχνίδια

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία , 44% των ενηλίκων αγοράζουν παιχνίδια παρόμοια με αυτά που είχαν οι ίδιοι ως παιδιά, προκειμένου να αναβιώσουν την παιδική τους ηλικία.Βιβλία με σελίδες που χρωματίζονται, παιχνίδια αγκαλιάς, λούτρινα και επιτραπέζια είναι πρώτα στη λίστα με τα jigsaw puzzles και τα παιχνίδια κατασκευών να ακολουθούν με μικρή διαφορά.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Barclaycard και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η αγορά αυτών των παιχνιδιών απέφερε κέρδη πάνω από 300 εκατομμύρια λίρες και γνωρίζει τρεις φορές μεγαλύτερη ανάπτυξη από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία παιχνιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο.Ως αποτέλεσμα τα πολυκαταστήματα Smyths Toys  σε συνεργασία με τη  Barclaycard λανχάρισαν τον διάδρομο των Μεγάλων Παιδιών (Big Kids Aisle) στο Λονδίνο ώστε και οι μεγάλοι να έχουν τη δυνατότητα να παίξουν με παλιά και καινούρια παιχνίδια.

Εκμεταλλευόμενοι αυτή την τάση, οι retailers βρήκαν την ευκαιρία να προάγουν τον καταναλωτισμό αυτής της αγοράς, με events και προωθητικές ενέργειες  για μεγάλους και παιδιά μέσα στα καταστήματα.

Οι μισοί από τους ερωτηθέντες είχαν αγοράσει παιχνίδια για την οικογένειά τους που οι ίδιοι είχαν ή λαχταρούσαν να έχουν ως παιδιά.

  • Το 56% μάλιστα παραδέχτηκε πως τους λείπει ακόμα το παιχνίδι , ενώ πάνω από τους μισούς ισχυρίζεται πως το παιχνίδι αποτελεί πηγή χαλάρωσης από το στρες.
  • 7 στους 10 δε θεωρούν κακό για έναν ενήλικα να εξακολουθεί να παίζει με παιδικά παιχνίδια, αντίθετα ισχυρίζονται πως κάτι τέτοιο είναι κοινωνικά αποδεκτό.
  • Ένα ποσοστό 23% πραγματοποίησε μια αγορά παιχνιδιού για τα παιδιά του αλλά στην πραγματικότητα το παιχνίδι εξέφραζε τους ίδιους.
  • Επίσης το 25% διασκεδάζει να αγοράζει παιχνίδια ή να επισκέφτεται ένα τέτοιο κατάστημα καθώς τους δημιουργεί μια αίσθηση νοσταλγίας.
  • Τέλος οι 7 στους 10 ερωτηθέντες θα περιέγραφαν τους εαυτούς τους ως «μεγάλα παιδιά»

Κατά συνέπεια , όλο και περισσότεροι θα ήθελαν να δουν μεγαλύτερη ποικιλία παιδικών παιχνιδιών σε μια ενήλικη βερσιόν και για αυτό πολλά retro παιχνίδια είναι από τα αγαπημένα των ενηλίκων όπως τα retro puzzle. 

Η Sinead Byrne, συνδιευθύντρια  Marketing  στα Παιχνίδια Smyths δηλώνει: «Υπάρχει μια αυξανόμενη τάση στους ενήλικες να αγοράζουν παιχνίδια για τη δική τους διασκέδαση. Έτσι προσαρμόσαμε τη γκάμα μας ώστε να περιλαμβάνει μια επιλογή παιχνιδιών για το μεγάλο παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close Bitnami banner
Bitnami