Οι επιπτώσεις του Covid-19 στην αγορά παιχνιδιού

Το Global Toy Connect, είναι μια virtual εκδήλωση που διοργανώνεται κάθε χρόνο on line από την NPD Group. Φέτος πραγματοποιήθηκε το Φεβρουάριο του 2021, όπου εμπειρογνώμονες του κλάδου εξέτασαν την τρέχουσα κατάσταση , προσδιορίζοντας τις τάσεις στην αγορά παιχνιδιών.

Ξεκινώντας με τα αποτελέσματα των πωλήσεων λιανικής που το 2020 στις ΗΠΑ σημείωσαν άνοδο κατά 16% συγκριτικά με το 2019. Παρά τις απαγορεύσεις της πανδημίας η Αμερικανική αγορά αντιστάθηκε, σε σημείο που ο Μάιος του 2020 να είναι ο μήνας με τη μεγαλύτερη αύξηση της τάξης του 38%.

Σημαντική ήταν και η αύξηση στις online αγορές. Το 2020 ήταν μια χρονιά χωρίς προηγούμενο για τη βιομηχανία του παιχνιδιού στην Αμερική. Η ανάπτυξη αυτή σημαίνει ότι οι γονείς βάζουν ως πρώτη προτεραιότητα την ευτυχία των παιδιών τους, σημειώνει η Juli Lennett, Αντιπρόεδρος και Σύμβουλος Βιομηχανίας στην US Toys, μέλος του NPD Group.Και συνεχίζει: « Οι οικογένειες έχουν καταλάβει ότι τα παιχνίδια βοηθούν τα παιδιά να παραμείνουν απασχολημένα, δραστήρια και χαρούμενα».

Ωστόσο στη Ευρώπη η κατάσταση φαίνεται να έχει αντιστραφεί. Στη Γαλλία, ολόκληρη η λιανική αγορά μειώθηκε κατά 1,5% σε σύγκριση με το 2019, ενώ στην Ιταλία μειώθηκε κατά 6,9%.Οι διαφορές στις πωλήσεις μεταξύ των διαφόρων χωρών καθορίστηκαν από διάφορους παράγοντες, όπως η αγοραστική δύναμη των οικογενειών, τα περιοριστικά μέτρα και η παρουσία παιδιών στο σπίτι.

Ωστόσο, ούτε όλες οι οικονομίες είναι ίδιες και, όπως δείχνουν τα δεδομένα του NPD, ούτε όλες οι οικογένειες. Ένα παράδειγμα είναι η αποτελεσματικότητα των εκπτώσεων που είχαν διαφορετικά αποτελέσματα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η αγορά παιχνιδιών σημείωσε αύξηση 5% στα συνολικά έσοδα, ενώ η Ιταλία σημείωσε μείωση 7%. Αυτό αποδεικνύει ότι το γεωγραφικό μάρκετινγκ είναι ένα πολύ έγκυρο εργαλείο όχι μόνο για την τιμολόγηση, αλλά και για την ανάπτυξη διαφημιστικών καμπανιών.

 

Harry Potter : Το αειθαλές Brand

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η περίπτωση του Harry Potter του διάσημου μάγου με γυαλιά που γεννήθηκε από την πένα της JK Rowling. Παρά το γεγονός ότι η τελευταία ταινία της σειράς κυκλοφόρησε το 2011, τα παιχνίδια του Harry Potter συνεχίζουν να πωλούνται. Οι λόγοι εντοπίζονται τόσο στην ελκυστικότητα της μάρκας όσο και στις νέες πλατφόρμες βίντεο. Ο Harry Potter δεν βρήκε μόνο το δρόμο του στις καρδιές των παιδιών σήμερα, αλλά συνεχίζει να αγαπάται από ενήλικες που ήταν τα ίδια τα παιδιά όταν οι ταινίες κυκλοφόρησαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000.

Η Gabriella Lo Bue, Specialist Client Development, USA, εξηγεί πως η κυκλοφορία των ταινιών και των βίντεο στο Netflix έχει ενθαρρύνει τις πωλήσεις των παιχνιδιών, ακόμη και αν έχουν περάσει δεκαετίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close Bitnami banner
Bitnami