Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Τάσεις στα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια

από steam 16/09/2018 0 Σχόλια

H αγορά των εκπαιδευτικών παιχνιδιών προβλέπεται να σημειώσει αύξηση της τάξεως του 10% έως το 2021 σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας ΤECHNAVIO.

 

Η έρευνα με τίτλο  ”Global Educational Toys Market 2017-2021”   διαχωρίζει την αγορά των παιχνιδιών σε τρεις βασικές κατηγορίες : ακαδημαϊκή, γνωστικών δεξιοτήτων και μηχανικών ικανοτήτων. Σύμφωνα πάντα με την ΤECHNAVIO η αγορά των ακαδημαϊκών παιχνιδιών αποτελεί το μεγαλύτερο προϊοντικό δείγμα των εκπαιδευτικών παιχνιδιών για το 2016. Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει μαθηματικά και επιστημονικά εργαλεία, παιχνίδια μάθησης ξένων γλωσσών και άλλα ενώ εξασφαλίζει γνώσεις σε αρχικό και προχωρημένο επίπεδο για παιδιά 0-4 ετών,4-8 και πάνω.

 

Τα πιο δημοφιλή ακαδημαϊκά παιχνίδια μεταξύ γονέων και παιδιών φαίνεται να είναι τα μαθηματικά και επιστημονικά εργαλεία, η γνωριμία με τα οποία ξεκινά  σε  προσχολικά προγράμματα και νηπιαγωγεία. Η έρευνα συνεχίζει πως οι γονείς αγοράζουν εκπαιδευτικά παιχνίδια ώστε να παιδιά τους να πειραματιστούν παίζοντας με μικροσκόπια και μαθαίνοντας για την αλυσίδα του DNA αλλά και την ενέργεια, τη φυσική τα κυκλώματα και τους αγωγούς, και άλλα πιό σύνθετα θέματα όπως η ρομποτική.

 

Με τη ραγδαία αύξηση των ευκαιριών στην τεχνολογία τον τομέα του ΙΤ,οι γονείς ενθαρρύνουν τα παιδιά τους στη γνωριμία με τη μηχανική και τα κωδικοποιημένα παιχνίδια, λέει η Mary Jhansi, κορυφαία αναλύτρια στην ΤECHNAVIO για την έρευνα σχετικά με τα απαραίτητα εργαλεία μάθησης σε σχολεία και κολλέγια. «Υπήρξε επίσης ραγδαία αύξηση στη ζήτηση για παιχνίδια μάθησης ξένων γλωσσών. Οι κατασκευαστές παρατηρούν σταδιακή στροφή στις προτιμήσεις των καταναλωτών από τα συμβατικά παιχνίδια όπως οι χαρακτήρες δράσης και οι κούκλες σε παιχνίδια ρομπότ, drones και κυκλώματα»

 

Τα γνωστικά παιχνίδια περιλαμβάνουν puzzles, σετ με δραστηριότητες και κατασκευές, τα οποία καλλιεργούν τις ικανότητες αλλά και τη λογική, την κριτική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων. Τα παιχνίδια αυτά μπορούν ακόμα να βελτιώσουν τις δεξιότητες των παιδιών βρεφικής και προσχολικής ηλικίας.
Παραδείγματα τέτοιων παιχνιδιών προσανατολισμένων σε παιδιά μέσης εκπαίδευσης και ενήλικες είναι 
ο κύβος του Rubik που βοηθά στην ενίσχυση της μνήμης και το συσχετισμό και τα σετ κατασκευών που αφορούν σε μια πρώτη γνωριμία με τη γεωμετρία και τη μηχανική.

 

Σας καλούμε λοιπόν να επιλέξετε και παιχνίδια εκμάθησης ξένων γλωσσών μέσα από τη συλλογή των STEAM toys.

 

Αφήστε σχόλιο